مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:002021-03-26سياسي

صف های طولانی خرید مرغ زیبنده نظام نیست


صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

- امام جمعه موقت تبریز گفت: بعد از 40 سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رسول عبداللهی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: رهبر انقلاب در خصوص شعار سال 99 گله مندانه فرمودند که شعار سال قبل کاملا عملیاتی نشد که امیدواریم تمامی نهاد ها، سازمان ها و قوه های ثلاثه عزمشان را جزم کرده و نواقص را برطرف کنند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال جدید(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) نیز قوای سه گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست و پاگیر اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.

وی با انتقاد از مشکلات موجود در بحث خرید مرغ متذکر شد: بعد از 40 سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری از حیث داخلی به این دلیل مهم است که افرادی تازه نفس و با انگیزه به بدنه ی اجرایی پمپاژ شود و از حیث خارجی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی خرید مرغ زیبنده نظام نیست

صف های طولانی خرید مرغ زیبنده نظام نیست