مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 16:252021-03-26اقتصادي

انجام 1700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 25 اسفند پارسال تا صبح ششم فروردین ماه امسال 1700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان انجام شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 25 اسفند پارسال تا صبح ششم فروردین ماه امسال 1700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان انجام شده است.

ابوالفضل مکرمی فر با بیان این مطلب اظهار کرد: در این مدت بیش از هزار و 200 بازدید از مراکز اقامتی، حدود 300 بازدید از رستوران ها، مراکز پذیرایی، بین راهی و دیگر بازدیدها نیز از سایر تاسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این بازدیدها 126 مورد تذکر و 44 اخطار کتبی صادر شده و فعالیت 18 واحد متخلف نیز تعلیق یا تعطیل شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی عنوان کرد: تعداد شکایت از مراکز اقامتی استان طی این مدت 18 مورد و از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سه مورد بوده است.

گفتنی است که استان خراسان رضوی با داشتن بیش از دو هزار و 700 واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

انجام 1700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی