مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 03:302021-03-27سياسي

ظرفیت اشغال تخت در تاسیسات گردشگری سمنان 20 درصد است


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: ظرفیت اشغال تخت، شامل نفر شب اقامت کننده در تأسیسات گردشگری مجاز این استان 20 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسالت ذاتی خود را مبنی بر مدیریت سفر مسئولانه انجام می دهد تا هموطنان و مسافران در سلامت کامل بوده و با خاطره خوش استان را ترک کنند.

جمال با اشاره به تشدید بازدیدهای نظارتی از مراکز گردشگری استان، گفت: تا کنون 327 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده و بر اساس بازدیدهای انجام شده تا کنون 2 مرکز اقامتی تشویق شده و به سه مرکز اقامتی و هفت مرکز پذیرایی تذکر داده شده است همچنین باید گفت مرکز پذیرایی اخطار کتبی دریافت کرده و یک مرکز اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و یک مرکز پذیرایی تعطیل و یا تعلیق شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون شکایتی از تأسیسات گردشگری استان دریافت نشده است، گفت: گردشگران می توانند با ارتباط با سامانه 09629 شکایات خود را اعلام کنند که تا کنون 29 هزار و 753 نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بازدید کرده اند.

در استان سمنان 90 اقامتگاه بوم گردی، 15 هتل و مهمان سرا، 14 اقامتگاه سنتی، پنج مهمان پذیر، پنج مجتمع گردشگری، 79 خانه مسافر، یک هتل آپارتمان، دو مرکز تفریحی سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، 31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین راهی، 19 سفره خانه سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اشغال تخت در تاسیسات گردشگری سمنان 20 درصد است

ظرفیت اشغال تخت در تاسیسات گردشگری سمنان 20 درصد است