مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 03:402021-03-27سياسي

گره گشایی در امر تولید و رفع موانع از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است


گره گشایی در امر تولید و رفع موانع از جمله تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در سال 1400 است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت الله سید عزیزاله هاشمی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند تلاش و همکاری همگان است، اظهار داشت: امروزه باید تولید را به عنوان مهم ترین عامل پیشرفت اقتصادی مورد توجه قرار داد و تقویت کرد.

وی افزود: برای تحقق شعار سال مسئولان در دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم باید با حرکت جهادی به سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: اگر بتوانیم اقدامی فوری برای رشد تولید رقم بزنیم سایه تهدید دشمن از بین خواهند رفت.

هاشمی زاده اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال نیز تأکید ویژه بر گره گشایی در امر تولید و رفع موانع در این خصوص داشتند که این موضوع باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

وی گفت: لازمه پیشرفت کشور و تنها راه کاهش تأثیرات تحریم های خارجی بر بخش های مختلف، حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی است.

امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی سبب ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی کارآمد و جوان می شود، بیان داشت: اگر چشم به راه تولیدات دیگر کشورها باشیم، تولید و صنعت داخلی از بین می رود و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی در امر تولید و رفع موانع از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است

گره گشایی در امر تولید و رفع موانع از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است