مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-27ورزشي

مجلس یازدهم در 10 ماه اخیر چه تصمیماتی گرفت؟


نمایندگان مجلس در طول ده ماه گذشته، ده ها طرح و لایحه را مورد بررسی قرار داده اند و نهایتا بیش از 40 عنوان قانون در این دوره مجلس نهایی و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مجلس یازدهم با شعار انقلابی گری و توجه به معیشت مردم سر کار آمد و حالا با گذشت 10 ماه از فعالیت آن، می توان عملکرد این مجلس را در حوزه تقنین مورد ارزیابی قرار داد.

هفتم خرداد 99 بود که نمایندگان دوره یازدهم مجلس با وعده هایی برای بهبود اوضاع بر صندلی های سبز بهارستان تکیه زدند.

نمایندگان مجلس در طول ده ماه گذشته، ده ها طرح و لایحه را مورد بررسی قرار داده اند و نهایتا بیش از 40 عنوان قانون در این دوره مجلس نهایی و ابلاغ شده است: 16 شهریور قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری به موجب این قانون شورای توسعه مدیریت مکلف است برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها اولویت قائل شود.

16 شهریور قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان براساس این قانون که در قالب لایحه به مجلس ارائه شده بود، شرح وظایف و اختیارات این وزارتخانه 10 سال پس از تاسیس به تصویب مجلس رسید و قانونی شد.

14 آبان قانون الحاق یک بند به تبصره (1) قانون بودجه سال 1399 کل کشور به موجب این قانون، شرکت ملی نفت ایران موظف شد نسبت به تأمین یک میلیون تن قیر تا سقف مبلغ 4 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم در 10 ماه اخیر چه تصمیماتی گرفت؟

مجلس یازدهم در 10 ماه اخیر چه تصمیماتی گرفت؟