مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-27اجتماعي

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت


به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هوای دو شهر کرمانشاه و کنگاور امروز (هفتم فروردین) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

- هوای کرمانشاه در وضعیت "ناسالم برای گروه های حساس" قرار گرفت ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه، هوای دو شهر کرمانشاه و کنگاور امروز (هفتم فروردین) در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه غلظت 24 ساعته ذرات گرد و غبار موجود در هوای شهر کرمانشاه طی 24 ساعت اخیر( یازده صبح روز گذشته تا یازده صبح امروز) 123 میکروگرم بر مترمکعب هوا است، افزود: این عدد وضعیت هشدار یا ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

وی غلظت لحظه ای ذرات معلق موجود در هوای شهر کرمانشاه را نیز 154 میکروگرم بر مترمکعب هوا اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه غلظت ذرات معلق فعلا روند کاهشی ندارد.

به گفته معاون محیط زیست استان کرمانشاه، این سومین روز از ابتدای امسال است که شهر کرمانشاه هوای غیراستاندارد را تجربه می کند.

ولی زاده با بیان اینکه از بین سایر شهرستان های استان نیز شاخص کیفیت هوای کنگاور نیز ناسالم برای گروه های احساس است، ادامه داد: غلظت 24 ساعته ذرات معلق هوا برای کنگاور نیز به 132 میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت

هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت