مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-27اقتصادي

راهنمای خرید لپ تاپ استوک اروپایی


در شرایط کنونی بازار کشورمان قیمت لپ تاپ های نو هر روز بالاتر می رود و اکثر افراد قدرت خرید لپ تاپ متناسب با نیاز و حرفه خود را ندارند.

بسیاری از افراد نیز تن به خرید قسطی لپ تاپ می دهند که با وجود قیمت بالای آنها، - در شرایط کنونی بازار کشورمان قیمت لپ تاپ های نو هر روز بالاتر می رود و اکثر افراد قدرت خرید لپ تاپ متناسب با نیاز و حرفه خود را ندارند.

بسیاری از افراد نیز تن به خرید قسطی لپ تاپ می دهند که با وجود قیمت بالای آنها، شرایط قسطی بسیار سختی را به همراه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانه 90، با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، شرکتهای اروپایی هر ساله تعداد زیادی لپ تاپ صنعتی تولید و وارد بازار اروپا می کنند.

قسمتی از این لپ تاپها توسط شرکتهای اروپایی خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند اما قسمتی دیگر که مورد استفاده قرار نگرفته اند و تنها 2 یا 3 سال از عمر آنها گذشته است، از طریق مزایده به فروش می رسند و راهی بازارهای آسیایی می شوند و در بازار به عنوان لپ تاپهای استوک اروپایی با قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به نمونه های آکبند مشابه به فروش می رسند.

از مطالب فوق می توان فهمید که لپ تاپهای استوک صنعتی نه تنها چیزی کم از لپ تاپ های آکبند بازار ندارند، بلکه در برخی شرایط نیز از خصوصیات بهتری بهره می برند و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید لپ تاپ استوک اروپایی

راهنمای خرید لپ تاپ استوک اروپایی