مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:152021-03-27پزشكي

تاثیر قابل توجه یک داروی سرطان بر سمی ترین پروتیین های کرونا ویروس


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند دارویی که برای درمان سرطان تجویز می شود، می تواند بر سمی ترین پروتیین های کروناویروس تاثیر بگذارد.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند دارویی که برای درمان سرطان تجویز می شود، می تواند بر سمی ترین پروتیین های کروناویروس تاثیر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیوزوایز، پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند، بالتیمور (UMSOM)، سمی ترین پروتیین هایی را شناسایی کرده اند که توسط کروناویروس تولید می شوند و سپس از یک داروی سرطان که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) رسیده است، استفاده کردند تا اثرات مخرب پروتیین ویروسی را کاهش دهند.

آنها در آزمایش های خود که روی مگس های میوه و سلول های انسانی انجام شدند، یک فرآیند سلولی را کشف کردند که کروناویروس آن را می رباید.

این پژوهش می تواند داروهای جدیدی را نشان دهد که می توان آنها را برای درمان بیماران مبتلا به نوع شدید کووید-19 مورد آزمایش قرار داد.

دکتر ژه زیون هان (Zhe Zion Han)، از پژوهشگران این پروژه گفت: پژوهش ما نشان می دهد که برای پیشگیری از آسیب رسیدن به بافت های بدن در اثر کووید-19، راهی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قابل توجه یک داروی سرطان بر سمی ترین پروتیین های کرونا ویروس

تاثیر قابل توجه یک داروی سرطان بر سمی ترین پروتیین های کرونا ویروس