مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 14:152021-03-27سياسي

مقابله با سرقت و قاچاق سلاح در برنامه امسال نیروی انتظامی


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در ماموریت های خود مقتدرانه و با رافت عمل کرده است، گفت: یکی از دغدغه های مردم، امنیت است که نیروی انتظامی در این رابطه در حوزه مقابله با سرقت و قاچاق سلاح اقدام جدی انجام داده و ان شاءالله امسال هم این را در برنامه خود خواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در ماموریت های خود مقتدرانه و با رافت عمل کرده است، گفت: یکی از دغدغه های مردم، امنیت است که نیروی انتظامی در این رابطه در حوزه مقابله با سرقت و قاچاق سلاح اقدام جدی انجام داده و ان شاءالله امسال هم این را در برنامه خود خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در ابتدای ورود به فرودگاه بین المللی شهر آبادان اظهار کرد: در آغازین روزهای سال 1400 هستیم هر چند مردم به جهت شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی در سال 1399 داشتند که ان شاءالله با مصادف شدن آغاز سال با اعیاد شعبانیه روزهای خوبی برای آن ها آرزومندیم.

وی افزود: امروز ما آمده ایم به همکاران خود خدا قوتی بگوییم به پاس اینکه همه ساله از راهیان نور میزبانی می کردند اما امسال برای سلامتی مردم در شهرها و جاده ها محدودیت های کرونایی را کنترل می کنند، البته در استان خوزستان با توجه به شرایط، بعضی شهرها قرمز و نارنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با سرقت و قاچاق سلاح در برنامه امسال نیروی انتظامی

مقابله با سرقت و قاچاق سلاح در برنامه امسال نیروی انتظامی