مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 02:402021-03-27پزشكي

زالی: وضعیت کرونا در تهران نارنجی است


دکتر زالی با اشاره به این که بر اساس رنگ بندی شرایط کرونا در تهران از زرد به نارنجی تغییر یافته، گفت: این موضوع که از هرسه بیمار مبتلا به کووید یک نفر با علائم حاد به بخش مراقبت ویژه منتقل می شود بسیار نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکترعلیرضا زالی با اشاره به این که زنگ خطر افزایش بار بیماری کرونا در تهران به صدا درآمده اظهار کرد: وضعیت افزایش شیوع بیماری امروز تهران با توجه به افزایش ترددها، تراکم جمعیت و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به روند رو به افزایش مراجعان سرپایی در کلان شهر تهران افزود: معمولا فراز و فرود و افزایش بار بیماری به عنوان اولین شاخص هشدار پیشروی کرونا در تهران بیش از پیش پدیدار می شود.

فرمانده عملیات ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: با افزایش تست های pcr مثبت طبیعتا باید منتظر بالارفتن میزان بستری و در ادامه افزایش حجم بیماران در بخش های مراقبت ویژه باشیم.

وی تاکید کرد: روندی افزایش بیماری کووید که امروز در تهران شاهد آن هستیم از نظر زمان مربوط به هفته های آخر اسفندماه است.

زالی با بیان این که روند بار بیماری کرونا رو به افزایش است گفت: این درحالیست که هنوز آثار سفرهای نوروزی به لحاظ شیوع اپیدمی در تهران نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: وضعیت کرونا در تهران نارنجی است

زالی: وضعیت کرونا در تهران نارنجی است