مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-28اقتصادي

اختصاص 350 میلیون تومان به طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی زنجان در خصوص فعالیت مرکز شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان اشاره کرد و گفت: - ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی زنجان در خصوص فعالیت مرکز شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان اشاره کرد و گفت: 350 میلیون تومان برای این طرح اختصاص یافته است.

علی خلیلی شامگاه دیروز (7 فروردین ماه) در جلسه با سمن ها و مجمع جوانان استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: آغاز سال جدید با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مصادف شده و نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری حاکی از آن است که با حمایت از تولید و مانع زدایی ها، بسیاری از مشکلات جوانان نیز حل می شود.

وی تعداد کل مجوزهای صادر شده برای سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان را 98 فقره برشمرد و گفت: در حال حاضر مجوز 53 سمن دارای اعتبار بوده، هفت سمن اخیراً تاسیس شده و 12 سمن نیز در حال تمدید اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اکنون 65 سمن جوانان در استان فعال است، عنوان کرد: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان در استان صد درصد و در شهرستان ها 102 درصد محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 350 میلیون تومان به طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان

اختصاص 350 میلیون تومان به طرح شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان