مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:552021-03-28ورزشي

درخشش کوتاه قامتان در عرصه های مختلف/حمایت مسئولان مستمر نیست


مدیر انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل گفت: ظرفیت جامعه کوتاه قامتان اردبیل برای درخشش در عرصه های مختلف بالا بوده اما برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت نیازمند حمایت جدی مسئولان هستیم.

- شاهین فرزانه در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به فعالیت گسترده کوتاه قامتان اردبیل در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار کرد: جامعه کوتاه قامتان اردبیل برای درخشش در عرصه های مختلف پتانسیل خوبی دارند که در همین رابطه تا کنون با تقویت روحیه نشاط اجتماعی در بین اعضای انجمن شاهد موفقیت هایی از سوی این افراد در حوزه های مختلف به ویژه در عرصه ورزشی بودیم.

وی موفقیت بیش از پیش کوتاه قامتان را مشروط به حمایت جدی و مستمر مسئولان دانست و افزود: خوشبختانه تا به اکنون توانستیم با تشکیل گروه های ورزشی مختلف، روحیه شادی و نشاط را در بین این قشر از جامعه ایجاد کنیم اما با حمایت جدی مسئولان بی شک این درخشش ها دو چندان خواهد شد.

مدیر انجمن کوتاه قامتان استان ضمن ابراز نگرانی از کاهش فعالیت کوتاه قامتان و حضور در عرصه این قشر تصریح کرد: متأسفانه تا به حال حضور کوتاه قامتان برخی از شهرهای اردبیل از جمله خلخال، گرمی، نیر،، پارس آباد، سرعین، بیله سوار، گرمی، نمین و هیر بسیار محدود بوده است که ما برای حضور بیشتر و بهتر این جامعه توانمند دعوت می کنیم چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کوتاه قامتان در عرصه های مختلف/حمایت مسئولان مستمر نیست

درخشش کوتاه قامتان در عرصه های مختلف/حمایت مسئولان مستمر نیست