مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-28سياسي

مجلس با دقت و ظرافت بر روابط راهبردی با دیگر کشورها نظارت می کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با دقت و ظرافت بر روابط راهبردی با دیگر کشورها نظارت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای توافق 25 ساله ایران و چین اظهار داشت: با توجه به افول قدرت آمریکایی ها و تجربه بدی که از آنها در برجام داشتیم بهترین راهکار ایجاد روابط راهبردی با همسایگان و قدرت های منطقه ای و جهانی است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این روابط تجاری نباید فصلی و فقط به بارانداز کالاهای نامرغوب محدود شود بلکه باید کاملاً راهبردی و بلندمدت باشد.

وی افزود: ایران در موقعیت ژئواکونومیک و ژئواستراتژیک خاصی قرار دارد و همکاری بلندمدت و راهبردی می تواند به دو کشور کمک شایانی کند.

چینی ها با ایده یک کمربند-یک راه به ظرفیت ایران نیاز ویژه ای دارند و ایران می تواند یک هاب تولید و صادرات با شرکت های چینی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این ارتباط می تواند در تغییر نگاه غربی ها نیز تأثیر بگذارد و از ایجاد چنین روابط راهبردی به عنوان یک برگ برنده در پرونده های فی مابین استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با دقت و ظرافت بر روابط راهبردی با دیگر کشورها نظارت می کند

مجلس با دقت و ظرافت بر روابط راهبردی با دیگر کشورها نظارت می کند