مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-28سياسي

مقابله جدی با قاچاق اولویت اصلی ناجا در سال جاری است


باتوجه به شعار سال جاری الویت اصلی ناجا مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در نشست تخصصی با فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان خوزستان ضمن تبریک روزه نیز اقدامات خوبی در حوزه سرقت و کشفیات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید تاکید فرمانده ناجا بر تحول است و بخشی از فرآیندها باید بازنگری و به روز رسانی شوند و بایستی برنامه ها و طرح های نو و پویایی را دنبال کنیم، تاکید کرد: بحمدالله همدلی و همزبانی و هماهنگی خوبی بین نیروها برقرار است و بایستی این هم پوشانی و هم افزایی را افزایش دهیم.

رضایی بیان کرد: اخبار و گزارشاتی که از استان خوزستان به ما می رسد بحمدالله نشان از مدیریت شایسته و مناسب، تسلط بر کار و اشرافیت دارد که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به شعار سال که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی است اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در سال 1400 مقابله جدی با قاچاق کالا ، ارز و احتکاراست.

قاسم رضایی اذعان کرد: سرقت یکی از دغدغه های جدی مردم است که بایستی با برنامه ریزی مناسب،  مسوول سازی سازمان ها و نهادهای متولی در قرارگاه سرقت اقدامات لازم انجام شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله جدی با قاچاق اولویت اصلی ناجا در سال جاری است

مقابله جدی با قاچاق اولویت اصلی ناجا در سال جاری است