مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:502021-03-28سياسي

در مناطق مرزی کشور، مشکل ناامنی نداریم


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در مناطق مرزی هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم، گفت: در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است و این، موجب تقویت تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می شود و اینگونه است که تمام مناطق و استان های مرزی آماده هرگونه سرمایه گذاری هستند.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در مناطق مرزی هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم، گفت: در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است و این، موجب تقویت تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می شود و اینگونه است که تمام مناطق و استان های مرزی آماده هرگونه سرمایه گذاری هستند.

سردار قاسم رضایی در ادامه سفر به استان خوزستان از پاسگاه دریایی اسکله 12 شهرستان آبادان بازدید و اظهار کرد: ایران اسلامی پایه محکمی که معمار کبیر انقلاب از سال 1342 بنا نهاد را در حرکتی انقلابی در 22 بهمن 57 به ثمر رساند و امروز هم با افتخار آن را محافظت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ایران که مردان و زنان بزرگی را در خود جای داده تکیه گاه مستضعفین جهان است و جهان اسلام به آن به عنوان یک تکیه گاه سربلند و سرافراز نگاه می کند، کشوری که حوزه استکبار را به خاک کشیده و این موضوع استمرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناطق مرزی کشور، مشکل ناامنی نداریم

در مناطق مرزی کشور، مشکل ناامنی نداریم