مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-28دانش

هیات دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف نیمه شعبان را در مناطق محروم جشن می گیرد


اقبالی، مسئول هیأت دانشجویی دانشجویی الزهرا(س)، دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناظر به فعالیت هایی که در سال 1400 این هیأت دانشجویی می تواند اجرایی کند، - هیات دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف نیمه شعبان را در مناطق محروم جشن می گیرد مسئول هیات دانشجویی دانشجویی الزهرا (س) گفت: هیأت الزهرا (س) دانشگاه شریف در سال جدید به مناسبت نیمه شعبان در مناطق محروم فرون آباد تهران مراسم جشنی برگزار می کند.

اقبالی، مسئول هیأت دانشجویی دانشجویی الزهرا(س)، دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناظر به فعالیت هایی که در سال 1400 این هیأت دانشجویی می تواند اجرایی کند، گفت: هیأت الزهرا(س) دانشگاه شریف در سال جدید به مناسبت نیمه شعبان در مناطق محروم فرون آباد که واقع در اطراف تهران است، مراسم جشنی برگزار می کند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان پویش کریمانه را که دنباله طرح سال 99 است ادامه خواهیم داد و به ارسال ارزاق برای خانواده های کم بهره مندی که از قبل شناسایی کرده ایم، می پردازیم.

همچنین برنامه های دیگری اعم از برگزاری مراسم اعیاد، هیئت های هفتگی، شب های قدر و مراسم های عزاداری به روال قبل برقرار خواهد شد؛ مگر اینکه دستورالعمل های وزارت بهداشت متفاوت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف نیمه شعبان را در مناطق محروم جشن می گیرد

هیات دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف نیمه شعبان را در مناطق محروم جشن می گیرد