مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:502021-03-28اجتماعي

برف در 3 محور استان سمنان/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است


رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه سه محورشهمیرزاد-کیاسر، شاهرود- گرگان و شاهرود -آزادشهر با بارش برف مواجه هستند، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.

- سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه سه محورشهمیرزاد-کیاسر، شاهرود- گرگان و شاهرود -آزادشهر با بارش برف مواجه هستند، ابراز داشت: در برخی محورها نظیر دامغان-جندق نیز وزش باد شدید وجود دارد که با توجه به کویری بودن مسیر امکان تردد را سخت می کند.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به متغیر بودن شرایط آب و هوایی بهتر است رانندگان از طریق 141 راهداری از آخرین اخبار راه ها مطلع شوند، افزود: به رانندگان توصیه می شود در صورت عدم الزام به سفر در چنین شرایط متغیر آب و هوایی در شهر خود بمانند و از حضور در جاده ها پرهیز کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه سامانه بارشی برفی محورهای کوهستانی استان را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد، ابراز داشت: داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات و سوخت کافی، لباس گرم و پتو، غذا و آب الزامی است.

کبیری بابیان اینکه خواب آلودگی، خستگی، عدم توجه به جلو و نبود هوشیاری بیشترین عامل تصادفات استان سمنان است، اضافه کرد: استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی به رانندگان توصیه می شود و همچنین بهتر است رانندگان حتماً استراحت کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف در 3 محور استان سمنان/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

برف در 3 محور استان سمنان/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است