مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:402021-03-28پزشكي

افزایش 50 درصدی مبتلایان به کرونا در فارس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: موارد روزانه بستری در بیمارستان های استان از میزان حدود 400 تا 500 نفر به 700 نفر رسیده و موارد بستری در بخش های مراقبت های ویژه، - سه رقمی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: در روزهای نخست سال 1400 شاهد افزایش ورودی بیمارستان ها هستیم؛ به گونه ای که آمار دو رقمی این شاخص، در چند روز نخست سال به سه رقمی افزایش یافته و بیم موج چهارم کرونا به دنبال افزایش سهل انگاری ها را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، اورنگ ایلامی افزود: در 24 تا 48 ساعت گذشته بالاترین رقم ورودی به بیمارستان ها را در شیراز و دیگر شهرها داشته ایم؛ ضریب اشغال تخت ICU بیمارستان های مرجع در حال حاضر بالای 85 درصد و در آستانه تکمیل شدن است.

وی اضافه کرد: آمار جانباختگان کرونا نیز تا حدودی در حال افزایش است و میزان بستری ها نیز حدود 50 درصد افزایش داشته است؛ به گونه ای که موارد روزانه بستری در بیمارستان های استان از میزان حدود 400 تا 500 نفر به 700 نفر رسیده و موارد بستری در بخش های مراقبت های ویژه، سه رقمی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به گردشگر پذیر بودن و ورود تعداد زیادی مسافر به استان که در افزایش موارد ابتلا و بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی مبتلایان به کرونا در فارس

افزایش 50 درصدی مبتلایان به کرونا در فارس