مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 15:502021-03-28پزشكي

خیز کرونا در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خیز بلند افزایش موارد ابتلا به کرونا و چرخش خانوادگی بیماری در چهارمحال و بختیاری نگران کننده است و شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان هستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خیز بلند افزایش موارد ابتلا به کرونا و چرخش خانوادگی بیماری در چهارمحال و بختیاری نگران کننده است و شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان هستیم.

مجید شیرانی هشتم فروردین ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از خیز بلند افزایش موارد ابتلا به کرونا و چرخش خانوادگی بیماری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان هستیم، این افزایش به اندازه ای بوده است که در شبانه روز گذشته 299 نفر با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی سرپایی مراجعه و در بررسی های انجام شده نتایج آزمایش 140 نفر از آن ها به کرونا محرز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ابزار نگرانی از افزایش موارد ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری، گفت: همچنین شاهد افزایش چشمگیر تعداد کل بیماران بستری با علایم مشکوک به کرونا و موارد مثبت قطعی بستری هستیم و آمار و مستندات نشان می دهد با خیز بلند افزایشی بیماری کرونا در استان مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز کرونا در چهارمحال و بختیاری

خیز کرونا در چهارمحال و بختیاری