مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 15:552021-03-28سياسي

مشهدالرضا مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان


این روزها مشهد الرضا(ع) با آذین بندی و نورافشانی شهر به استقبال جشن بزرگ عید نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، این روزها مشهد الرضا(ع) با آذین بندی و نورافشانی شهر به استقبال جشن بزرگ عید نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) رفته است.

طبق سنوات گذشته هیئات، مرکز امور مساجد خراسان و میدان شهدا ، چهارراه شهدا، میدان جانباز، میدان بسیج، میدان بیت المقدس و بولوار شهید رستمی نیز جانمایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: 72 عدد استیکر نیز در 72 نقطه شهر در میان فرش های گل و گل کاری های ویژه میدان ها شهر، تهیه و نصب شده است.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز از نورافشانی در آسمان شهر، به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و آذین بندی در سطح مناطق خبر داد.

محمدمحسن مصحفی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در یکشنبه شب 8 فروردین ماه، مراسم نورافشانی در 64 نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: نورافشانی ها به صورت همزمان در نقاط پرتردد مناطق 13گانه اجرا می شود، همچنین به همین مناسبت 280 هزار متر ریسه رنگی در شهر نصب شده است، تعداد چهار هزار آویز ستونی و 5 هزار و 500 مترمربع پارچه آرایی در میدان ها و محلات نیز به این مناسبت در همه مناطق شهری اکران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدالرضا مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان

مشهدالرضا مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان