مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 00:052021-03-28بين الملل

مردم کوبا خواستار لغو تحریمهای تجاری آمریکا علیه کشورشان شدند


صدها تن از مردم کوبا روز یکشنبه با راه اندازی کاروانی از وسائل نقلیه مختلف از دولت ایالات متحده خواستند تا تحریم تجاری 60 ساله علیه این کشور را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، روز یکشنبه صدها تن از مردم کوبا با راه اندازی کاروانی از وسائل نقلیه مختلف از جمله اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در بیش از 50 شهر جهان از جمله در ایالات متحده با حمایت مقامات محلی تظاهرات کرده و خواستار تغییر سیاست واشنگتن در قبال کوبا شدند.

در هاوانا پایتخت کوبا نیز صدها تن از مردم کوبا با راه اندازی این کاروان از ایالات متحده خواستند تا تحریم 60 ساله علیه این کشور را لغو کند.

این کاروان در هنگام عبور از مقابل سفارت ایالات متحده در هاوانا با زدن بوق و تکان دادن پرچم کوبا خواستار پایان یافتن محاصره [اقتصادی] این کشور و همچنین پایان تحریم ها شدند.

گفتنی است که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده به بهانه نبودِ دموکراسی و حمایت هاوانا از دولت سوسیالیست ونزوئلا و همچنین به منظور تشدید تحریم تجاری چند دهه ای واشنگتن علیه کوبا ظرف 4 سال ریاست جمهوری خود بیش از 200 طرح ابتکاری را تدوین و اجرا کرد.

اما بایدن دموکرات در جریان کارزار انتخاباتی 2020 وعده لغو سیاستهای ترامپ در قبال کوبا را داد و گفت که این تحریم ها نه تنها به مردم کوبا لطمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کوبا خواستار لغو تحریمهای تجاری آمریکا علیه کشورشان شدند

مردم کوبا خواستار لغو تحریمهای تجاری آمریکا علیه کشورشان شدند