مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-29سياسي

انتقاد از بلندمرتبه سازی در نوار ساحلی


امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه دریا جز اموال عمومی محسوب می شود و ما نمی توانیم  تنها با اتکا یک طرح آن را به ملک خصوصی تبدیل کنیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت ساخت وسازهای بلندمرتبه در نوار ساحلی شهر بابلسر با انتقاد بر بلندمرتبه سازی غیراصولی عنوان کرد: معمولا در شهرهای ساحلی هر چقدر از دریا فاصله می گیرند ارتفاع ساختمان ها افزایش پیدا می کند اما در بابلسر این موضوع برعکس است و هر چه به ساحل نزدیک می شویم شاهد احداث برج ها هستیم.

قلی پور افزود: دریا جز اموال عمومی محسوب می شود و ما نمی توانیم  تنها با اتکا یک طرح آن را به ملک خصوصی تبدیل کنیم که ادامه روند بلندمرتبه سازی، دریا را به استخری برای ساکنان برج های سواحل تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: تا زمانی که درآمد شهرداری از کمیسیون ماده پنج و ماده صد است، این روند ادامه خواهد داشت و اجرای طرح بانوان در سواحلی که اطراف آن برج سازی شده است امکان پذیر نیست.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده این شهر مخالف وضعیت کنونی بلندمرتبه سازی در نوار ساحلی بابلسر هستم که شورای شهر وظیفه نظارت بر این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بلندمرتبه سازی در نوار ساحلی

انتقاد از بلندمرتبه سازی در نوار ساحلی