مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-29بين الملل

لغو جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در پی تشدید اختلافات در تل آویو


منابع خبری در فلسطین اشغالی گزارش دادند که به دنبال اتهام زنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم به یکدیگر، جلسه کابینه لغو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، شامگاه روز یکشنبه، گزارش دادند که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جلسه کابینه این رژیم را که قرار بود امروز (دوشنبه)، برگزار شود، در پی تشدید اختلافات با از نتانیاهو و گانتز خواست که به جای سرپرستان وزارت خانه ها، وزرای دائم تعیین کنند.

در عین حال، اختلافات میان دو طرف در حالی تشدید شده است انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برای چهارمین بار به بن بست رسیده و تا به این لحظه، هیچ یک از احزاب به تنهایی به حد نصاب نرسیده است.

کمیسیون انتخابات رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه از پایان شمارش آراء در فلسطین اشغالی خبر داد که بر اساس آن، حزب راست گرای لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و احزابی که متحد ذاتی اش محسوب می شوند مجموعاً 52 کرسی از میان 120 کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به دست آوردند.

سران احزاب رژیم صهیونیستی از همین حالا مذاکرات لازم برای تشکیل ائتلاف را که احتمال می رود یک هفته به طول بینجامد آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در پی تشدید اختلافات در تل آویو

لغو جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در پی تشدید اختلافات در تل آویو