مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-29سياسي

انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) امیدواری را به دل مستضعفان در غلبه بر مستکبران بیش از گذشته شکوفا کرده است.

- انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) امیدواری را به دل مستضعفان در غلبه بر مستکبران بیش از گذشته شکوفا کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده در مراسم جشن ایام نیمه شعبان در اردبیل اظهار کرد: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) که خود عبادتی بزرگ محسوب می شود، در حقیقت زمینه را برای از بین بردن فساد و تباهی به وجود آورده و مشتاقان را به برقراری عدالت و حاکمیت عدل در جامعه بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: حضرت مهدی موعود (عج) منجی و موعود الهی هنگام ظهور است که در حقیقت کار هدایت گری امت را در آخرالزمان انجام داده و به نوعی بستر و زمینه امید و نشاط اجتماعی را بیش از گذشته به وجود می آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فلسفه وجود منجی در امیدواری به امت اسلامی و رسیدن به نقطه عقلانیت در خلقت عالم هستی اشاره کرد و گفت: اگر عالم هستی با فساد و تباهی به پایان می رسید دیگر انسان ها احساس امید و اصلاح نداشتند و از همین رو وجود منجی یک حقیقت تهی داشت در حالی که براساس روایات ائمه هدی (ع) و صراحت قرآن کریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است

انتظار ظهور امام عصر (عج) امید را به مستضعفان هدیه کرده است