مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-29سياسي

امام جمعه اهل سنت قروه: 50 حدیث بر ظهور حضرت مهدی (عج) در منابع اهل سنت وجود دارد


امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه، ظهور امام مهدی(عج) نقطه مشترک بین مذاهب اسلامی است، گفت: در منابع اهل سنت بیش از 50 حدیث داریم که بر ظهور امام مهدی(عج) تاکید می کند.

- ماموستا هاشم نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک نیمه شعبان به همه مسلمانان جهان، اظهار کرد: ماه شعبان و کلا تمام ماه های قمری که خداوند در قرآن به آن اشاره می کند هرکدام دارای جایگاه خاص خود است.

وی تصریح کرد: در این میان برخی ماه ها همچون ماه شعبان فضائل زیادی دارد که در کتب و منابع اهل سنت به آن اشاره شده است.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: ماه شعبان از این زاویه که درگاهی برای ورود به ماه رمضان است انجام فرائض و عبادت در آن در احادیث صحیح مورد تاکید قرار گرفته است.

ماموستا نوری با بیان اینکه عزیزان اهل تشیع براین باور و اعتقاد هستند که در نیمه شعبان امام مهدی(عج) به دنیا آمده است، گفت: اهل تشیع و اهل تسنن همه به وجود امام زمان معتقد و رویه واحدی در این خصوص دارند و همه اعتقاد بر وجود حضرت داریم، اما با اختلاف آرا مذاهب و این باعث اختلاف نمی شود.

وی تصریح کرد: براساس اعتقاد اهل سنت امام مهدی(عج) یک صورت و دیدگاه اهل تشیع به گونه دیگری است اما در کل در کنار این اختلاف نظرها وجود و ظهور این امام همام نقطه مشترکی بین همه مسلمانان و حتی سایر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت قروه: 50 حدیث بر ظهور حضرت مهدی (عج) در منابع اهل سنت وجود دارد

امام جمعه اهل سنت قروه: 50 حدیث بر ظهور حضرت مهدی (عج) در منابع اهل سنت وجود دارد