مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 11:102021-03-29اقتصادي

کشتار مرغ در آذربایجان غربی به 390 تن رسید


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی سهمیه استان در زمینه کشتار مرغ 230 تن است که این میزان در ایام نوروز به 390 تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول جلیلی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی کمبود مرغ و روغن در استان اظهار کرد: از اسفند ماه 99 صادرات مرغ ممنوع شده است و بودجه ای که برای قطعه بندی مرغ وجود دارد برآورد 3 میلیون 600 هزار تومان است که امسال این رقم به بیش از 5 میلیون قطعه رسیده است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تأمین مرغ مورد نیاز استان نداریم عنوان کرد: سهمیه استان در زمینه مرغ 230 تن است که با کشتار 350 تن نزدیک عید به 390 تن رسیده است که این میزان دو برابر نیاز استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز با اشاره به ملی بودن مشکل تأمین گوشت مرغ و روغن گفت: تولید روغن جامد بخاطر مشکلات تأمین مواد اولیه از سوی کارخانه ها و مشکل گوشت مرغ نیز به سبب تحریم بودن نهاده های دامی رخ داده است که باعث کمبود این اقلام در بازار و افزایش قیمت شده است.

غلامرضا بابایی در زمینه توزیع روغن نیز گفت: باید این زمینه به طور جدی ساماندهی شود چرا که هنوز هم کمبود روغن جامد در بازار باعث گرفتاری مردم شده است.

همچنین در این جلسه علاوه بر رسیدگی به مشکلات کالاهای اساسی روغن و مرغ دیگر مشکلات هم از جمله تأمین دیگر اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار مرغ در آذربایجان غربی به 390 تن رسید

کشتار مرغ در آذربایجان غربی به 390 تن رسید