مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-29سياسي

برگزاری جشن بزرگ منتظران حضرت مهدی (عج) در اهر


به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) و جشن بزرگ منتظران آن حضرت با رژه بزرگ خودرویی و غرس درختان مثمر در شهرستان اهر نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) و جشن بزرگ منتظران آن حضرت با رژه بزرگ خودرویی و غرس درختان مثمر در شهرستان اهر نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات چند ساله برگزار کنندگان این جشن معنوی که به صورت خانوادگی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باشکوه تر از همیشه برگزار شد، گفت: امسال سال 1400 هجری شمسی که به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، با عنایت و برکت الهی، با نیمه شعبان آغاز و با نیمه شعبان نیز به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد حاجی زاده مسئله مهدویت را امری مهم برشمرد و افزود: اعتقاد به مهدویت و ظهور امام موعود (عج) که با غیبت کبرای آن حضرت آغاز شده است و طبق روایات با وجود غیبت ایشان، برکات و عنایات آن حضرت بر زندگی بشریت همچنان گسترده و زمانی خواهد رسید که منجی عالم بشریت با ظهور خود عدالت را در تمام عالم گسترده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بزرگ منتظران حضرت مهدی (عج) در اهر

برگزاری جشن بزرگ منتظران حضرت مهدی (عج) در اهر