مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 18:052021-03-29ورزشي

فیروزی: تیم تکواندو آذربایجان شرقی در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور می یابد


معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حضور تیم منتخب تکواندو استان آذربایجان شرقی در مسابقات بین المللی کشور ترکیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم فیروزی در مراسم تجلیل از تکواندوکاران برتر استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی یکی از 3 هیات برتر استان در سال های اخیر بوده و حفظ این عنوان به مراتب سخت تر از کسب آن است و جا دارد به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان استان از آقای مهندس رنجبرپور و سایر همکارانش در هیات تکواندو بابت این موفقیت تشکر و قدردانی نمایم.

وی گفت: امسال در نظر داریم استعدادیابی در ورزش استان را شهرستان به شهرستان دنبال کنیم و شناسایی نخبه های ورزشی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان در سال 1400 است تا با ورود این افراد به مسابقات کشوری و بین المللی افتخارات بیشتری برای استان آذربایجان شرقی حاصل گردد.

فیروزی گفت: خوشبختانه تکواندو از رشته های موفق استان بوده و نفراتی هم از این استان در تیم ملی حضور داشته و میرهاشم حسینی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو شده تا در کنار میلاد وزیری سفیران ورزش آذربایجان شرقی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان باشند و امیدواریم در دوره های بعدی المپیک شاهد حضور تکواندوکاران بیشتری از استان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: تیم تکواندو آذربایجان شرقی در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور می یابد

فیروزی: تیم تکواندو آذربایجان شرقی در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور می یابد