مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 20:252021-03-29اقتصادي

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اختصاص اعتبارات بیناد علوی کشور، عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده شتاب گرفته است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اختصاص اعتبارات بیناد علوی کشور، عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده شتاب گرفته است.

مجید صفایی با بیان این که پروژه گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه های مهم جهش تولید در استان است، افزود: این نخستین پروژه سرمایه گذاری جهش تولید در استان بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده و هم اکنون عملیات خاک برداری،دیوارکشی و جاده سازی آن به اتمام رسیده است.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را 72 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، 15 میلیارد ریال اعتبار ملی، 10 میلیارد ریال اعتبار استانی و 15 میلیارد ریال سهم سرمایه گذاری بنیاد علوی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری این اداره کل نیز 32میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت