مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 04:352021-03-30سياسي

تلخ و شیرین های مجلس یازدهم/ از سیلی به سرباز تا انعکاس مطالبات مردم در مصوبات


سال گذشته برای پارلمان ایران با یک جابه جایی بزرگ همراه بود و مجلس یازدهم با رویکردی متفاوت از مجلس قبل روی کار آمد و حالا درعمر 10 ماهه خود تلخی و شیرین هایی دارد.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس:  پارلمان ایران در سال گذشته یک جا به جایی بزرگ داشت و مجلس یازدهم از خرداد ماه با ترکیب و رویکردی کاملا متفاوت از مجلس قبل روی کار آمد؛ مجلس یازدهم در 10 ماهه عمر خود روزهای تلخ و شیرینی داشت که در ادامه به گوشه هایی از آن اشاره می کنیم:  * کرونا ؛ تلخ برای کشور و تلخ برای مجلس انتخابات مجلس یازدهم همزمان با اعلام رسمی ورود کرونا ایران همراه بود و تلخی های این ویروس موذی و عجیب برای مجلس یازدهم هم از همان ابتدا رقم خورد.

10 اسفند ماه بود که خبر درگذشت یک منتخب مجلس یازدهم بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد؛ محمدعلی رمضانی دستک منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم بود که به علت ابتلا به کرونا فوت کرد.

یک هفته بعد فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجالس هفتم و هشتم و نهم و منتخب تهران در مجلس یازدهم بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و 23 تیر ماه هم عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ بر اثر این ویروس درگذشت.

  *شفافیت آرای نمایندگان مجلس؛ وعده شیرین و رای تلخ  طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس یکی از نخستین طرح هایی بود که در مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرین های مجلس یازدهم/ از سیلی به سرباز تا انعکاس مطالبات مردم در مصوبات

تلخ و شیرین های مجلس یازدهم/ از سیلی به سرباز تا انعکاس مطالبات مردم در مصوبات