مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 05:452021-03-30بين الملل

جدیدترین تحولات نظامی و دیپلماتیک در یمن


منابع خبری با بیان اینکه دولت مستعفی یمن شروط صنعاء را برای نشان دادن حسن نیت نپذیرفته، خبر دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن توانسته اند در جبهه های غربی و شمال غربی استان مأرب چند موضع راهبردی را به دست بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تلاش دولت وابسته به ریاض در یمن برای استفاده از نبردهای استان مأرب (شرق صنعاء) به عنوان برگی برای چانه زنی در خصوص مسائل انسانی یا همان موضوعی که هیأت مذاکره کننده صنعاء اخیرا در مذاکرات مسقط بر لزوم جدا کردن آن از مسائل سیاسی-نظامی تأکید کرد، ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی خود را در اطراف شهر مأرب (مرکز استان مأرب) از سر گرفتند و طی ساعات گذشته توانستند چند موضع راهبردی را در جبهه های غربی و شمال غربی مأرب تحت کنترل خود درآورند.

جدیدترین تحولات نظامی در مأرب روزنامه لبنان ی اشاره می کند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری های شدید در جبهه شرق الکساره و جبهه ایدات الراء ، بر تعداد زیادی از پادگان های نظامی نزدیک به پایگاه نظامی صحن الجن در غرب مأرب مسلط شده اند.

الاخبار همچنین خبر داد که درگیری های روز گذشته که نیروی هوایی ائتلاف سعودی نیز با 20 حمله هوایی در آن مشارکت کردند، در نتیجه با سیطره ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مواضع جدیدی در جبهه الکساره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تحولات نظامی و دیپلماتیک در یمن

جدیدترین تحولات نظامی و دیپلماتیک در یمن