مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 02:502021-03-30سياسي

پاسخ سیدحسن خمینی به درخواست های کاندیداتوری


عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت درباره کاندیدا اصلاح طلبان برای 1400 گفت: سید حسن خمینی هم جزو این پیشنهادات است ولی تا جاییکه من خبر دارم او هنوز نپذیرفته ولی با او هم گفتگو صورت گرفته است و با دیگرانی هم گفتگو شده و در حال رایزنی برای چنین انتخابی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، متن مصاحبه فیض الله عرب سرخی، فعال سیاسی اصلاح طلب، به شرح زیر است: نظر شما در رابطه با نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان چیست؟ نهاد اجماع ساز که امروز این عنوان اصلاح شده و به عنوان جبهه اصلاحات ایران به تایید مراجع رسمی کشور رسیده در حقیقت جایگزین دو نهاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری است.

نکته اول این است که دو نهادی که وجود داشتند و کار هماهنگی را میان دو جبهه اصلاح طلب انجام می دادند امروز به یک نهاد تبدیل شده است که اعضای عضو در شورای هماهنگی نهاد اصلاحات که 31 حزب و گروه است به آن پیوسته اند و با سازوکار مناسب تری نسبت به روش های گذشته، 15 چهره حقیقی از بین نیروهی اصلاح طلب انتخاب شده اند و شورایی را تشکیل داده اند که به دلیل وحدت ایجاد شده بین دو تشکل، کار ساماندهی بین نیروهای اصلاح طلب را بهبود می بخشد به نظر من کاراتر است بنابراین چیزی که اهمیت دارد این است که ما یک گام به سمت وحدت برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سیدحسن خمینی به درخواست های کاندیداتوری

پاسخ سیدحسن خمینی به درخواست های کاندیداتوری