مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-31اجتماعي

بازی؛ راه یادگیری ایمنی برای کودکان


آشنایی کودکان با فرهنگ ایمنی و به طور همزمان هویت بخشی به شغل های امدادی همچون آتش نشانی مسیر رسیدن به هدف مقابله با نا ایمنی را روشن می کند و می توان به رسیدن به روشنایی روز در دل این مسیر تاریک و پر پیچ و خم امیدوار بود.

- آشنایی کودکان با فرهنگ ایمنی و به طور همزمان هویت بخشی به شغل های امدادی همچون آتش نشانی مسیر رسیدن به هدف مقابله با نا ایمنی را روشن می کند و می توان به رسیدن به روشنایی روز در دل این مسیر تاریک و پر پیچ و خم امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شاید یاد دادن ایمنی و لزوم رعایت آن به کودکان یکی از کارهای دشواری باشد که در مواردی با گروه های سنی کودکان و نوجوانان مواجه نشود.

اما از آن جایی که آموزش ایمنی و لزوم رعایت آن، آشنایی با شماره تماس نیروهای امدادی، اینکه کودکان پس از تماس با نیرو های امدادی لازم است چه اطلاعاتی را به نیرو های امدادی بدهند و.

از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به فکر راهی ساده و در عین حال جذاب برای استقبال کودکان از آن بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا اکثر این آموزش ها در مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس انجام می شد که تا حد قابل قبولی گروه سنی کودکان و نوجوانان را با اطلاعات ایمنی و نحوه برقرار کردن ارتباط تلفنی با نیروهای امدادی آشنا می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی؛ راه یادگیری ایمنی برای کودکان

بازی؛ راه یادگیری ایمنی برای کودکان