مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 05:152021-03-31ورزشي

مربیان تیم های پایه والیبال قم معرفی شدند


هیات والیبال استان قم برای حضور موفق تیم های، نونهالان نوجوانان، جوانان و امید والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور سرمربی این چهار تیم را رسما معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از بهمن ماه سال 1397 که محمدمهدی حلوایی با گرفتن رای اعتماد از مجمع انتخابات هیات والیبال استان قم مسوولیت ریاست این هیات ورزشی را بر عهده گرفته، تغییر و تحولات مثبتی در این رشته موفق توپ و توری به وجود آمده و والیبال قم در مسیر پیشرفت گام بر می دارد.

هیات والیبال قم با برنامه ریزی مناسب و مطلوب در این رشته المپیکی، یک بار دیگر اتحاد و همدلی را به فنی تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قم همراه است و نوید حضور موفق بلند قامتان قمی در مسابقات کشوری سال 1400 را می دهد.

پس از برگزاری جلسات مختلف در هیات والیبال استان قم، مربیان تیم های این چهار رده سنی برای مسابقات کشوری سال 1400 در حالی معرفی شدند که هدایت تیم نونهالان قم را احمد طوسی بر عهده گرفت، سیدعلیرضا منافی سرمربی تیم نوجوانان قم شد، سیدروح الله شفیعی در راس کادر فنی تیم جوانان قرار گرفت و هدایت تیم امید قم به مجید براتی رسید.

رییس هیات والیبال استان قم پیرامون کادر فنی تیم های این چهار رده سنی در بخش بانوان نیز گفت: در بخش بانوان جلسه ای برگزار شد و مربیان انتخاب شدند که ان شاالله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان تیم های پایه والیبال قم معرفی شدند

مربیان تیم های پایه والیبال قم معرفی شدند