مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:302021-03-31سياسي

دولت در توزیع درست سیمان در لامرد کوتاهی کرده است


نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه اجرایی امور بر عهده دولت است و در استان فارس و لامرد در بحث توزیع سیمان از جانب دولت کوتاهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی موسوی، ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات مردمی در خصوص موضوع سیمان با اشاره به وجود کارخانه سیمان در لامرد، گفت: کمبود سیمان در این منطقه هیچ توجیهی ندارد و باید با حضور همه مسئولین مربوطه و با استفاده از راهکارهای مختلف فوراً این مشکل حل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از سوءمدیریت ها در این زمینه، خواستار برگزاری جلسه فوری مسئولان اجرایی در فرمانداری های دو شهرستان برای کنترل بازار سیمان و حل این مشکل شد و تأکید کرد: سکوت، بی اعتنایی و کوتاهی بخش اجرایی نتیجه ای جز آسیب و ضرر به مردم نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: من در کنار مردم مطالبه گر هستم و همچنان که تاکنون در مجلس از وزیر صنعت در این باره طرح سوال شده و تذکر داده ایم، سایر پیگیری ها را نیز از طریق دادستانی و دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی انجام خواهم داد.

موسوی تأکید کرد: وظیفه ما به عنوان نماینده مجلس نظارت است و مسئولیت اجرایی به عهده دولت است که شاهد کوتاهی در این زمینه هستیم، اما راهکارهای مختلفی برای حل این مشکل مردم همچون تقویت عرضه مستقیم، نظارت بر عملکرد توزیع عاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در توزیع درست سیمان در لامرد کوتاهی کرده است

دولت در توزیع درست سیمان در لامرد کوتاهی کرده است