مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 13:552021-03-31سياسي

مفاهیم سیره رضوی باید با ابزار رسانه نهادینه سازی کرد


استاد دانشگاه و کارشناس رسانه گفت: با بهره گیری از ابزار رسانه می توان مفاهیم سیره رضوی را در سطحی گسترده و به صورت عمیق نهادینه سازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حمیدرضا مقدم فر با اشاره به اهمیت جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اظهار کرد: گفتمان سازی در حوزه سیره و فرهنگ رضوی یکی از مهم ترین ضرورت هایی است که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان در حال حاضر باید در دستور کار قرار گیرد.

استاد دانشگاه و کارشناس رسانه ادامه داد: باید ابتدا با روش مهندسی فرهنگی تمامی مؤلفه های سیره رضوی را استخراج و سپس بر برجسته سازی آن ها در حوزه رسانه تأکید کرد.

استفاده از رسانه برای تعمیق سیره رضوی وی با تأکید بر اینکه بهره گیری از ابزار رسانه می تواند مفاهیم سیره رضوی را در سطحی گسترده و به صورت عمیق نهادینه سازی کند ادامه داد: مدت ها بود که خلأ برگزاری جشنواره ای که چتر گسترده ای برای تولیدات امام رضایی فراهم کند احساس می شد و جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) می تواند این کمبود را جبران کند.

این کارشناس مسائل فرهنگی اضافه کرد: در سال های اخیر البته تلاش های متنوعی برای برجسته سازی مفاهیم رضوی صورت گرفته است اما لازم است این مفاهیم با قالبی مشخص و در عناوینی معین نیز تولید شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم سیره رضوی باید با ابزار رسانه نهادینه سازی کرد

مفاهیم سیره رضوی باید با ابزار رسانه نهادینه سازی کرد