مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 14:552021-03-31اقتصادي

ارائه بیش از 40 میلیون تومان خدمات به نیازمندان نهاوندی


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاونداز ارائه بیش از 40 میلیارد تومان خدمات به نیازمندان نهاوند در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 40 میلیارد و 441 میلیون تومان انواع خدمات رفاهی و مالی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان شهرستان ارائه شده است.

- ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاونداز ارائه بیش از 40 میلیارد تومان خدمات به نیازمندان نهاوند در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 40 میلیارد و 441 میلیون تومان انواع خدمات رفاهی و مالی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان شهرستان ارائه شده است.

علی ملکی چهارشنبه 11 فروردین در جلسه هم اندیشی و تعامل با اصحاب رسانه اظهار کرد: خدماتی در قالب تسهیلات اشتغالزایی، کمک های معیشتی، ودیعه مسکن، کمک جهیزیه وکمک هزینه تحصیلی و سایر موارد به جامعه هدفی که زیر نظر کمیته امداد هستند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهاوند در مجموع 10 هزار نفر در قالب 6000 خانواده از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، افزود: از این تعداد خانوار 4 هزار و 600 نفر از کارافتاده هستند که از کمک معیشتی ماهانه برخوردارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند با بیان اینکه سال گذشته 14 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به افراد زیر پوشش پرداخت شده است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 40 میلیون تومان خدمات به نیازمندان نهاوندی

ارائه بیش از 40 میلیون تومان خدمات به نیازمندان نهاوندی