آگاهی نو؛ راهبرد نوصفوی گریبرای معرفی دومین شماره مجله جدید الانتشار «آگاهی نو» یک نام کفایت می کند: محمد قوچانی که این بار نه تنها سردبیر که صاحب امتیاز و مدیرمسؤول هم خود اوست. - برای معرفی دومین شماره مجله جدید الانتشار آگاهی نو یک نام کفایت می کند: محمد قوچانی که این بار نه تنها سردبیر که صاحب امتیاز و مدیرمسؤول هم خود اوست. عصر ایران؛ سروش بامداد- برای معرفی دومین شماره مجله جدید الانتشار آگاهی نو یک نام کفایت می کند: محمد قوچانی. آگاهی نو با تمام نشریاتی که این روزنامه نگارِ صاحب سبکِ ایرانی طی 25 سال گذشته در آنها قلم زده یا سردبیری کرده یک تفاوت عمده دارد. آن هم این که صاحب امتیاز و مدیرمسؤول هم خود اوست و بدین ترتیب اولین نشریه خودِ محمد قوچانی است ودر واقع، این خود اوست که در آگاهی نو حلول کرده است. بر مهرنامه و سیاست نامه و سازندگی ومردم امروز و آسمان و شهروند امروز هم البته مُهر او و تیم حرفه ای او نشسته بود و طعم نگاه حرفه ای محمد قوچانی را داشتند و درباره باقی مانده ها می توان گفت، هنوز هم دارند اما در آگاهی نو تنها سخن ازطعم نیست و روح آن چنین است با این شعار: مجله ملی ایران؛ راه تجدد از توسعه می گذرد . خُرسندی صاحب امتیاز، مدیر مسؤول و سردبیر از دریافت امتیاز یک مجله به نام خود در شماره نخست این مجله ابراز شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |