مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 19:452021-03-31سياسي

«کارآمدی عدالت محور» گفتمان انتخابات پیش رو است/ کلی گویی مردم را خسته کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شامگاه چهارشنبه هفتمین برنامه از سری برنامه های پاتوق انقلاب به صورت زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با حضور علی الفت پور محقق و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار شد، این پژوهشگر در ابتدا اظهار کرد: طی پژوهش های صورت گرفته 80 محور از مسائلی که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده است به عنوان مسائل اصلی کشور استخراج شده است که کاندیداها باید برنامه عملیاتی خود را نسبت به آن ها اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه کلی گویی مردم را خسته کرده است، گفت: بی کاری و مشکلات  معیشتی جزء مشکلات کشور هستند ولی مسائل اساسی تر باعث ایجاد این مشکلات و معضلات شده، از همین رو شناخت نظام مسائل کشور خیلی مهم است لذا رسانه ها باید سطح مطالبه گری خود را از منازعات سیاسی به مطالبه گری و گرفتن برنامه عملیاتی کاندیداها برای رفع مشکلات کشور بالا ببرند.

  کارشناس مسائل سیاسی درباره گفتمان انتخابات پیش رو افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) گفتمان انتخابات امسال عدالت محوری و کارآمدی است که من از تعبیر کارآمدی عدالت محور استفاده می کنم.

وی بیان کرد: بین نخبگان در مسائل اصلی کشور اختلاف نظر وجود ندارد و نهایتا در راه حل یا اولویت ها اختلاف نظر است، کاندیداها در به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارآمدی عدالت محور» گفتمان انتخابات پیش رو است/ کلی گویی مردم را خسته کرده است

«کارآمدی عدالت محور» گفتمان انتخابات پیش رو است/ کلی گویی مردم را خسته کرده است