مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 02:202021-03-31ورزشي

عیدی وزیر ورزش به خراسان جنوبی/ایجاد 190 هزار متر فضای ورزشی


در این سفر بیش از 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می شود و امید است طی آینده ای نزدیک هم 70 هزار متر مربع فضای جدید اضافه کنیم.

- بیرجند- وزیر ورزش و جوانان گفت: در این سفر بیش از 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی اضافه می شود و امید است طی آینده ای نزدیک هم 70 هزار متر مربع فضای جدید اضافه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود سلطانی فر چهارشنبه شب در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی در شهرستان زیرکوه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تامین زیرساخت های ورزشی بیان کرد: گسترش فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی، توسعه و موفقیت در ورزش قهرمانی و تقویت ورزش بانوان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اجرای سیاست توسعه زمین چمن مصنوعی، به مرز دو هزار زمین چمن در سراسر کشور رسیده ایم، گفت: همچنین طی هشت سال گذشته، خانه های ورزش روستایی در کشور از 700 مورد به پنج هزار خانه رسیده است.

سلطانی فر با بیان اینکه طی این سفر در مناطق مختلف خراسان جنوبی تعداد قابل توجهی پروژه افتتاح می شود، افزود: همچنین بیش از 120 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود و امید است طی آینده ای نزدیک هم 70 هزار متر مربع فضای جدید اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی وزیر ورزش به خراسان جنوبی/ایجاد 190 هزار متر فضای ورزشی

عیدی وزیر ورزش به خراسان جنوبی/ایجاد 190 هزار متر فضای ورزشی