مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-01سياسي

ضرورت گسترش روحیه نوآوری و خلاقیت در بین جوانان ماهر و توانمند


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مبلغین در رفع موانع طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، گفت: گسترش روحیه نوآوری و خلاقیت در بین جوانان ماهر و توانمند ضروری است.

- حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: انتخاب هوشمندانه شعار امسال توسط رهبری نشان از لزوم توجه به همدلی و همکاری آحاد ملت و مسئولان در هر جایگاهی برای گام گذاشتن در مسیر توسعه است.

وی به مسئله فرهنگ جهت حرکت در مسیر تولید اشاره کرد و افزود: آسیب دیدگی فرهنگ کار و کارآفرینی یکی از مشکلاتی است که مانع پیشرفت و توسعه کشور شده لذا نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید یکی از موضوعاتی است که می تواند در ترغیب فعالیت اقتصادی در دو مقوله کارآفرینی و مهارت محوری در جامعه مؤثر باشد.

مدیر کل تبلیغات انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به گسترش روحیه نوآوری و خلاقیت در بین جوانان ماهر و توانمند به عنوان یکی از موضوعات مهم فرهنگی در حوزه کار، گفت: حمایت مادی و معنوی افراد نوآور، خلاق، گسترش آموزش های فنی و حرفه ای و حمایت از شرکت های دانش بنیان می تواند نظام مقدس اسلامی را در مسیر تحقق اهداف اقتصادی خود یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش روحیه نوآوری و خلاقیت در بین جوانان ماهر و توانمند

ضرورت گسترش روحیه نوآوری و خلاقیت در بین جوانان ماهر و توانمند