مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-01بين الملل

تاکید باقری کنی بر پیگرد قضایی جنایات آمریکا در غرب آسیا


دبیر ستاد حقوق بشر ایران در توییتی به جنایات آمریکا در منطقه غرب آسیا واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر؛ در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه غرب آسیا نوشت: حمایت از داعش (به گفته ژنرال فلین) و القاعده (به گفته جیک سولیوان) در سوریه؛ کمک به [حمله] و محاصره اقتصادی یمن توسط محمد بن سلمان؛ حمله به عراق به بهانه های واهی و کشتار بیش از یک میلیون انسان؛ نقض فجیع حقوق بشر توسط تنها رژیمی که از سلاح های هسته ای استفاده کرده؛ جنایاتی که باید تحت پیگرد قضایی قرار گیرند.

اشاره دبیر ستاد حقوق بشر به ایمیلی است که به تازگی منتشر شده و نشان می دهد جیک سولیوان، مشارو امنیت ملی بایدن، تصریح کرده که در تحولات سوریه القاعده طرف ما (آمریکا) قرار دارد .

سولیوان که زمانی معاون وزیر امور خارجه بود و اکنون یکی از مهمترین پست های امنیتی در کاخ سفید را در اختیار دارد تاکید کرده بود: القاعده در زمان دولت اوباما در کنار واشنگتن ایستاده بود.

مایکل فلین، مدیر سابق اطلاعات دفاعی پنتاگون، نیز در مصاحبه با شبکه الجزیره به صراحت به نقش آمریکا در شکل گیری گروه تروریستی داعش اذعان کرده و گفته بود: رشد گروه های افراط گرا در سوریه حاصل تصمیم ارادی از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید باقری کنی بر پیگرد قضایی جنایات آمریکا در غرب آسیا

تاکید باقری کنی بر پیگرد قضایی جنایات آمریکا در غرب آسیا