مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-01سياسي

رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب شد


معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در حکمی «هوشنگ ملایی» را به عنوان رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از در حکمی هوشنگ ملایی را به عنوان رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب کرد.

در حکم انتصاب هوشنگ ملایی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در چارچوب برنامه های ابلاغی وزیر نیرو در خصوص اعمال فرایند شایسته گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب می شوید.

پیش از این، هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان بود که با حکم تقی زاده خامسی، جمشید عیدانی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیشتر نیز غزال جعفری را به عنوان رییس حوضه آبریز اترک و حوضه های شمالی، شاهپور رجایی را به عنوان رییس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب، مهرزاد احسانی را به عنوان رییس حوضه رودخانه زهره، جراحی و حوضه های جنوبی، مسعود میرمحمد صادقی را به سمت رییس حوضه آبریز رودخانه سفیدرود بزرگ و احمد قندهاری را به عنوان رییس حوضه آبریز رودخانه ارس منصوب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب شد

رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود منصوب شد