مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-01اجتماعي

گردشگران در روز طبیعت تفرجگاه ها را آلوده نکنند


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: گردشگران و اهالی استان اردبیل در روز طبیعت از تخریب محیط زیست و آلوده کردن تفرجگاه ها پرهیز کرده و خود عامل به صیانت و حفاظت از مواهب خدادادی باشند.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: گردشگران و اهالی استان اردبیل در روز طبیعت از تخریب محیط زیست و آلوده کردن تفرجگاه ها پرهیز کرده و خود عامل به صیانت و حفاظت از مواهب خدادادی باشند.

سعید شهند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محیط زیست سالم سرمایه اجتماعی است که در یک رسالت فراگیر و عمومی باید این سرمایه ها را صیانت کرد تا امکان انتقال این مواریث به نسل های بعدی به شکل صحیح و درست فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: طبیعت امانتی در دست ماست که این امانت را باید برای نسل های آینده به شایستگی تحویل دهیم و به هیچ وجه از دید میراث گذشتگان به طبیعت و مواهب الهی نگاه نکنیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را وظیفه عمومی و همگانی دانست و افزود: تمام آحاد جامعه در حفاظت و صیانت از این گنجینه عظیم خدادادی مسئولیت دارند و در انجام این مسئولیت اجتماعی باید همه پای کار باشند.

شهند ادامه داد: امسال روز 13 فروردین به نام روز طبیعت متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود که شایسته است با در نظر گرفتن شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران در روز طبیعت تفرجگاه ها را آلوده نکنند

گردشگران در روز طبیعت تفرجگاه ها را آلوده نکنند