مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-01سياسي

مردم لامرد و مهر نباید دغدغه سیمان داشته باشند


نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود کارخانه سیمان در لامرد، گفت: مردم شهرستان های لامرد و مهر نباید دغدغه سیمان داشته باشند.

- سید موسی موسوی در نشست بررسی و رفع مشکلات مردمی در خصوص موضوع سیمان با اشاره به وجود کارخانه سیمان در لامرد، بر ضرورت حل دغدغه مردم برای تهیه سیمان تأکید کرد و گفت: کمبود سیمان در این منطقه هیچ توجیهی ندارد و باید با حضور همه مسئولین مربوطه و با استفاده از راهکارهای مختلف فوراً این مشکل حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، موسوی با انتقاد از آنچه سوءمدیریت در زمینه توزیع سیمان عنوان می کرد، خواستار برگزاری جلسه فوری مسئولان اجرایی در فرمانداری های دو شهرستان برای کنترل بازار سیمان و حل این مشکل شد و تأکید کرد: سکوت، بی اعتنایی و کوتاهی بخش اجرایی نتیجه ای جز آسیب و ضرر به مردم نخواهد داشت.

او ادامه داد: من در کنار مردم مطالبه گر هستم و همچنان که تاکنون در مجلس از وزیر صنعت در این باره طرح سوال شده و تذکر داده ایم، سایر پیگیری ها را نیز از طریق دادستانی و دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی انجام خواهم داد.

موسوی با اشاره به توضیحات مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد و اعلام آمادگی این واحد صنعتی برای تأمین تمام نیازهای دو شهرستان تأکید کرد: وظیفه ما به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم لامرد و مهر نباید دغدغه سیمان داشته باشند

مردم لامرد و مهر نباید دغدغه سیمان داشته باشند