مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-01سياسي

شعار نیروی انتظامی در سال1400سیر تکامل پلیس در تحول وتحول موثراست


جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی محور جامعه و تکیه گاه مردم است گفت: شعار نیروی انتظامی در سال 1400 سیر تکامل پلیس در تحول و تحول موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) و شعار سال 1400 (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، نیروی انتظامی تحولات اساسی در فرهنگ سازمانی و فردی جاری وساری خواهد کرد.

رضایی با تاکید بر مثبت گرایی، انضباط گرایی و انظباط بخشی در برنامه های سال جدید ناجا عنوان داشت: نیروی انتظامی محور جامعه و تکیه گاه مردم است وباید محکم و سالم باشد.

جانشین فرمانده ناجا بر اقتدار توام با مهربانی در ماموریت ها تاکید و اظهار داشت: باید با دشمنان و مجرمان مقتدرانه رفتار و با شهروندان و مردم مهربانانه و محترمانه عمل کنیم.

رضایی تحول دیگر نیروی انتظامی در سال جدید را تحول در روند مدیریتی بیان و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نیرویی چند وجهی است و درحوزه های مختلف نظامی، دفاعی، انتظامی و اجتماعی با همه بخش های جامعه سرو کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه تحول مدیریتی در زمینه توزیع منابع نیروی انسانی، دوره های آموزشی و… بازنگری خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا یکی دیگر از تحولات نیروی انتظامی در سال جدید را تحول در ارتباطات و تعامل بیان و تصریح کرد: باید در درون سازمان در زمینه مانع زدایی ها به همتا پروری و جوان گرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار نیروی انتظامی در سال1400سیر تکامل پلیس در تحول وتحول موثراست

شعار نیروی انتظامی در سال1400سیر تکامل پلیس در تحول وتحول موثراست