مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-02ورزشي

واکنش باشگاه استقلال به حکم سنگین فیفا علیا محمد نادری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاظم قیم درخصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است، اظهار داشت: این خبر از پایه و اساس اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاظم قیم درخصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است، اظهار داشت: این خبر از پایه و اساس اشتباه است.

باشگاه استقلال طبق توافقی که با مسئولان باشگاه کورتریک داشته است، قرار بوده در 3 قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کند و تا به امروز به تعهدات خود پایبند بوده است.

او در ادامه افزود: قسط اول به موقع و حتی یک روز قبل از موعد اعلام شده پرداخت شده است و موعد پرداخت قسط دوم 20 آپریل(حدود 18 روز آینده) است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی صورت می گیرد.

معاون امور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: تا تاییدیه ای از سوی باشگاه کورتریک و فدراسیون بلژیک صادر نشود، امکان صدور ITC وجود ندارد و جریان جعلی بودن مجوز بازی محمد نادری از ریشه کذب است.

قیم درخصوص واکنش باشگاه استقلال به انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری ها به خبرنگار برنا گفت: تصمیم داریم اقدامات قانونی را در این خصوص داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه استقلال به حکم سنگین فیفا علیا محمد نادری

واکنش باشگاه استقلال به حکم سنگین فیفا علیا محمد نادری