مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-02اقتصادي

افزایش چهار برابری بیماران کرونای خراسان جنوبی طی فروردین


رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند اظهار کرد: بعد از فروردین 1400 تعداد بیماران به خصوص تعداد بیماران بستری آی سی یو در حال افزایش است و تعداد بیماران بخش کرونا از 20 بیمار به 80 بیمار افزایش پیدا کرده که یک افزایش چهار برابری در بیماران کرونا است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند اظهار کرد: بعد از فروردین 1400 تعداد بیماران به خصوص تعداد بیماران بستری آی سی یو در حال افزایش است و تعداد بیماران بخش کرونا از 20 بیمار به 80 بیمار افزایش پیدا کرده که یک افزایش چهار برابری در بیماران کرونا است.

علیرضا محمودی راد، امروز جمعه 13 فروردین به رسانه های گروهی گفت: در زمستان سال 1399 افت تعداد بیماران کرونا را داشتیم و پیک سوم کرونا کاهش پیدا کرد و به لطف خدا توانستیم با همکاری مردم و همیاری سیستم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مجموعه خود را بازیابی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند افزود: بخش ها را توانستیم کوچک کنیم به نحوی که با کاهش تعداد بیماران، بعضی از بخش ها بسته شدند.

وی بیان کرد: آی سی یو از 25 بیمار به 2 بیمار و بخش های بستری از 140 بیمار به 20 بیمار کاهش پیدا کرد ولی متاسفانه بعد از فروردین 1400 تعداد بیماران به خصوص تعداد بیماران بستری آی سی یو در حال افزایش است و تعداد بیماران بخش کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار برابری بیماران کرونای خراسان جنوبی طی فروردین

افزایش چهار برابری بیماران کرونای خراسان جنوبی طی فروردین