مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-02سياسي

متن صلوات شعبانیه+ترجمه با صدای موسوی قهار


در ماه شعبان بر بسیار صلوات فرستادن بر رسول خدا(ص) و خاندان مطهرش تاکید شده است و خواندن صلواتی خاص به نام صلوات شعبانیه در هر روز به هنگام ظهر توصیه شده است.

- ، درباره پاداش صلوات در ماه شعبان چنین نقل شده است: عَنْ إِسْمَاعِیلَ بْنِ أَبِی زِیَادٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلّی الله علیه وآله: شَعْبَانُ شَهْرِی … وَ أَکْثِرُوا فِی شَعْبَانَ الصَّلَاهَ عَلَی نَبِیِّکُمْ وَ أَهْلِهِ … وَ سُمِّیَ شَهْرُ شَعْبَانَ شَهْرَ الشَّفَاعَهِ لِأَنَّ رَسُولَکُمْ یَشْفَعُ لِکُلِّ مَنْ یصلِّی عَلَیْهِ فِیهِ.

(بحارالأنوار، ج97 ،ص77-78 به نقل از کتاب حسین بن سعید) حضرت صادق علیه السلام از رسول خدا صلّی الله علیه و آله نقل می کنند که فرمودند: ماه شعبان، ماه من است، در این ماه، بر پیامبر خود و اهلش زیاد صلوات فرستید.

ماه شعبان را ماه شفاعت نیز نامیده اند، زیرا رسول شما برای هرکس که بر وی صلوات فرستد، شفاعت می کند.

در هر روز شعبان در وقت زوال (وقت ظهر شرعی) و در شب نیمه آن این صلوات را که از حضرت زین العابدین (علیه السلام) روایت شده بخواند: اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ خدایا! بر محمّد و خاندان محمد درود فرست، شَجَرَهِ النُّبُوَّهِ وَ مَوْضِعِ الرِّسَالَهِ وَ مُخْتَل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن صلوات شعبانیه+ترجمه با صدای موسوی قهار

متن صلوات شعبانیه+ترجمه با صدای موسوی قهار