مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-03ورزشي

نقطه ضعف هندبال توجه نکردن به پشتوانه سازی بود


مربی تیم هندبال امید ایران به دنبال برگزاری اولین اردوی این تیم در سال جدید گفت: در آینده شاهد موفقیت هندبال ایران خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازترجیح دادیم اردوها در دو مرحله برگزار شود.

مرحله اول اردو در چند روز آینده یعنی از 19 فروردین ماه آغاز می شود که تمامی بازیکنان دعوت شده به این اردو زیر 23 سال سن هستند.

مرحله بعدی اردوی آماده سازی تیم ملی امید نیز با دعوت از بازیکنانی که در لیگ هندبال کشور هستند که رنج سنی برخی از آنها بالاتر از 23 هست ولی شرایط حضور در این تیم برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان را دارند، پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نهایت با هدف آماده سازی بازیکنان برای شرکت در اردوهای تیم ملی بزرگسالان، تیمی را آماده می کنیم تا پس از تعیین تاریخ مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و مشخص شدن سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان، این بازیکنان را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دهیم تا در صورت صلاح دید از آنها استفاده کند تا با اضافه شدن لژیونرها یک تیم نسبتاً آماده ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی داشته باشد.

مربی تیم ملی امید با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در این اردو، آماده کردن و انتخاب بازیکنان هست، ادامه داد: تقریباً دو ماه از لیگ می گذرد و همچنین مدت زمان طولانی تعطیلات عید نیز به آن اضافه شده و همین امر شاید باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه ضعف هندبال توجه نکردن به پشتوانه سازی بود

نقطه ضعف هندبال توجه نکردن به پشتوانه سازی بود